NOTD - L'Oreal"Jackie Tweed"+ Isadora"French Tip"

1.png 2.png 3.png Jackie Tweed från L'Oreal är ett string-glitter-lack som legat i min låda med otestade i rätt lång tid nu. Mest för att jag inte har haft en aning om hur sjutton jag skulle matcha det för att det inte skulle se helgalet ut. Idag drog jag på Isadora's Gel Nail Lacquer i nyansen "French Tip" som man normalt ska använda på tipparna när man gör fransk manikyr. Jag är en rebell och gör helt tvärtom och använder det på hela naglarna istället och toppade det med Jackie Tweed. Det ser ut som en skål med glass och strössel och jag äääälskar det. Jag vet inte hur jag kunde vänta med att använda detta så länge, vi snackar unicorn-barf+strössel här.

Vad tycker ni?


Kommentarer:

1 Emelie/Nails and all that jazz:

Glass med strössel var ju en utmärkt beskrivning! Tycker det såg fint ut :)

Kommentera här: