FOTD - Heroine

1.png 2.png 3.png Jag ville testa mitt nya läppstift från Etude House för ett par veckor sedan så jag parade ihop den mjuka gammelrosa nyansen med vinrött och kornblått på ögonen. Läppstiftet var trevligt krämigt och kändes bra på läpparna, trots krämigheten kändes det inte som att det gled runt på läpparna. På ögonlocken har jag Mac's kornblå skugga Heroine och i ögonvecket har jag tonat in The Body Shop Grape Expectations ögonskugga. Fin kombo om än lite mer höstigt än somrigt!

Produkter:

  • Idun Minerals Foundation - Jorunn
  • Too Faced Shadow Insurance
  • Mac e/s Heroine
  • The Body Shop Colour Crush e/s Grape Expectations
  • Sleek i-Divine Acid palette (Svart skugga som eyeliner)
  • Nyx Slide on pencil - Pure White
  • Isadora Volume & Curl Mascara
  • Mac e/s Omega (Ögonbryn)
  • Etude House Etoinette Lipstick PPK001

Kommentarer:

1 Ninni:

Urfint! Visst är koreanska produkter spännande!

2 Therese:

Vilken fin färgkombination! Jag skulle nog inte själv ha tänkt på att kombinera dessa färger, men de kompletterar varandra jättefint. Så kul att se hur andra gör och hämta inspiration!

3 Naturligtvisnaturligt/Eyla:

Läppstiftet ser ju helt fantastiskt ut på! Ett perfekt vardagsläppstift och passade dig jättebra :) Älskar dina sminkningar :)

Svar: Tack raring! Tyckte också det var väldigt lättburet, kanske borde ha skrubbat läpparna innan men äsch ;)
[email protected]

Kommentera här: