FOTD - Bloody Brilliant

1.png 2.png 3.png Jag kunde inte hålla mig från Mac's nya palett "Bloody Brilliant" så här kommer det som utlovat en FOTD där jag har använt hela paletten! I inre ögonvrån har jag den ljusaste, på mitten av ögonlocket har jag den rosa nyansen, upptonat i ögonvecket har jag den ljusa bruna och på ögats yttre del har jag den mörka lila nyansen. I överlag tycker jag att paletten är väldigt trevlig att jobba med och skuggorna satt bra under dagen. Den rosa nyansen ger en kul pop of colour utan att vara allt för iögonfallande!

Produkter:

  • Too Faced Shadow Insurance
  • Mac x Osbournes Bloody Brilliant quad
  • MeMeMe Eye Sweep precision eyeliner
  • Nyx Slide on pencil - Pure White
  • L'Oreal Volume Million Lashes - So Couture
  • Mac Veluxe Brow liner - Brunette
  • Idun Minerals Foundation - Jorunn
  • Collection 2000 Lasting Perfection concealer - 01 Fair
  • TheBalm Mary-Loumanizer
  • Mac Blush Supercontinental
  • Nyx Blush - Taupe

Kommentarer:

1 Jennisbeauty:

Wow! Blev kär i din beautyblogg :D avis är jag på din ögonskuggspalett dessutom haha... Gör du bloglovinbyten? vill så gärna börja följa dig, som du nog förstår faller bloggar som dina mig i smaken perfekt ;) KRAM!

2 Sellwins Beauty:

Snyggt!

3 Dess/Drömteori:

Tjusigt tjusigt!

4 Mac Release Kalender » Honi Beauty:

[…] Sharon & Kelly Osbourne LE (8 Augusti, Åhlens City STHLM, NK & Online) - Promobilder - Bloody Brilliant Swatch - Bloody brilliant FOTD […]

Kommentera här: