EOTD - Golden Nudes

1.png 2.png dot it.png Jag kunde inte låta bli att testa dom nya skuggorna från TBS som jag visare igår så här kommer en EOTD! Jag har länge funderat lite på om ni skulle vilja se hur placeringen på ögonskuggorna ser ut, vilka skuggor jag har på vilken del av locket. Nu är det ju inte det helt enklaste att förklara så jag har gjort ett litet "dot-chart" som jag hoppas hjälper lite! I produktlistan nedan indikerar jag vilken prickfärg som hör ihop med vilken skugga! Hojta om ni tycker att detta är en bra/dålig ide, jag vill bara göra det så enkelt som möjligt för er läsare.

Produkter:

  • The Body Shop All-in-one Instablur eye primer
  • The Body Shop Colour Crush Champagne Kiss (Vit prick)
  • The Body Shop Colour Crush Golden Cinnamon (Svart prick)
  • The Body Shop Colour Crush Coco Deluxe (Grå Prick)
  • The Body Shop Colour Crush Gold Rosemance (Blå Prick)
  • Elizabeth Arden Smoky eyes powder pencil – Black
  • L'Oreal Volume Million Lashes So couture
  • Mac Fluidline Gel Creme – Deep Dark Brunette (Bryn)
  • L.A Girl Pro Conceal - Classic Ivory

Kommentarer:

1 kerstin:

Supersnyggt!

2 linda:

Fint, är skuggorna värda ett köp om man är extremt kinkig med pimgenteringen? Har inte varit så himla impad av TBS skuggor tidigare nämligen...

Svar: Jag tycker att dom flesta jag har testat är bra, Grape Expectations är en av mina favoriter men flera av dom nya är också himla bra. I överlag tycker jag dom matta skuggorna är lite mer "sisådär" med pigmenteringen, några är bra och några mindre bra. Dom skimriga i överlag väldigt bra.
[email protected]

Kommentera här: