The Body Shop Special Edition Blueberry

 
Idag släpper The Body Shop en Special Edition serie med doft av blåbär, en serie som innehåller allt från Body Butter, Lip Butter, Shower Gel, en skrubb samt en jättesöt badsvamp i form av ett blåbär. Body Butter och Shower Gel är inte nya (Jag köpte en Shower Gel så sent som i somras) men resterande produkter är nytillskott i serien. Utöver produkterna jag har fått hem för test så ingår det även en mer lätt lotion som kostar 155 kr för 250 ml. 
 
Eftersom jag redan har testat duschkrämen så kan jag rapportera att den är bra, riktigt bra faktiskt. Den löddrar lagomt, rengör skonsamt och doftar fantastiskt. Jag är extremt sugen på att testa den nya skrubben som ser ut som sylt i konsistensen och doftar ätbart. Låt oss kika lite på produkterna!
 
Blueberry Body Butter - 185 kr(200 ml).
 
Blueberry Body Scrub-Gelee - 195 kr(200 ml)
 
Blueberry Shower Gel - 250 ml (85 kr). Blueberry Lip Butter - 80 kr(10 ml)
 
Blueberry Sponge - 50 kr
 

Kommentarer:

1 Stina:

Men åh vilken söt svamp :-)

Kommentera här: