Recension: Youngblood Lip liner"Au Naturel"

 
 
Läpp-pennan Au Naturel från Youngblood har jag trilskats med under säkert ett år men nu tänkte jag att det nog vore en god ide at sluta trilskas och bara recensera istället. Au Naturel är en taupe-färgad läpp-penna som har en trevlig mjuk formula och är lätt att måla på läpparna. Färgen ser nude ut när man kikar på pennan men blir en aning mer mörk på läpparna. Detta är absolut inte min färg, jag känner mig som Jennifer Aniston under 90-talet (Iofs var hon ju rätt snygg, men jag tror mest det är hårets förtjänst). 
 
En dag gjorde jag något som ändrade min syn på denna lilla penna totalt, jag ska måla upp en visuell bild för er. Det var morgon, klockan var kvart över sex och jag skulle börja jobba klockan sju, PANIK! Jag öppnar badrumslådan och drar fram min brynpenna och målar brynen. Först när jag är färdig upptäcker jag att fan, den där brynpennan var ju ingen brynpenna, det var ju en läppenna... Au Naturel har nu fått dubbla användningsområden. Mjuk och trevlig och är enkel att definiera brynen med, totalt överlyckling över min zombie-upptäckt!
 
Au Naturel på läpparna
 
Au Naturel som brynpenna
 
Pris: 165 kr
Finns hos: Eleven.se
Mängd: 1,1 gram
Mitt betyg: 4/5

Kommentarer:

1 EllenF:

Vilka fina ögon du har!

2 Dess/Drömteori:

Haha, vilken lyckomiss!

Kommentera här: