NOTD - Maybelline Colorama "Beaming Blue" (Brocades 2013)

 
Som jag har längtat efter att lacka med denna godbit men det har stått så mycket annat i kön så jag hade helt glömt bort detta. Beaming Blue är ett av Maybelline Colorama's lack som kom med Brocades-kollektionen under vintern 2013. Om någon av produkterna finns kvar i butik vågar jag inte säga (Tvivlar) då jag vet att dom var väldigt populära och revs av hyllorna lika snabbt som butikerna fick upp dom.
 
Beaming Blue är ett underbart turkost glitter lack som drar lite mot grönt, verkligen sparkly och påminner mycket om tropiska öar och poolblått hav. Tjusigt!
 

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Väldigt vacker! :-)

2 Lela:

Passar fint ihop med resten av kollektionen. Såldes denna i Sverige?
Köpte två i Sverige och två i London men denna såg jag ingenstans.

Kommentera här: