NOTD - L'Oreal"Platinum Chic"(Million Carats 2013)

 
Detta är verkligen ett glitterlack efter min smak, det kalla silvriga matchat med det varma gul-guldiga ger ett udda utseende som är lite mer spännande än ett vanligt plain guld eller silverlack. Platinum Chic kom med "Million Carats"-kollektionen som var L'Oreals jul och nyårs-look under 2013, jag har dock sett att produkterna fortfarande finns ute i butik. På bilderna har jag två lite mer flödiga lager, jag rekommenderar att man låter det första lagret torka en smula innan man lägger på lager nummer två för att glitterpartiklarna ska fördela sig bäst.
 
Riktigt tjusigt, vad tycks?
 

Kommentarer:

1 sofi:

Snyggt :) kika gärna in på min blogg!!! :)

2 Anonym:

En riktigt snygging! :-)

3 Anonym:

fint :)

4 Lackert:

Tycker det ser fint ut men jag har inte fallit för just dessa lacken

Kommentera här: