NOTD - Essie "Mind your Mittens" + "Stroke of Brilliance" Vinter 2013

 
Gud vad jag älskar Luxeffectslacken från Essie, trevliga glitterlack som poppar upp alla olika slags manikyrer. Jag har lagt ett enkelt lager av det blå glitterlacket Stroke of Brilliance ovanpå två lager av petrolblå Mind your Mittens. Mind your Mittens är ett överraskande trevligt krämlack som jämnar ut sig själv på nageln som en dröm. En härlig vinterkombination! Vad skulle ni kombinera glitterlacket Stroke of Brilliance med? Jag funderar på silver...
 

Kommentarer:

1 Linnéa Alpsten:

Sjuuukt snyggt :D

Svar: Tackar!
Anna

2 Lotta L:

Jättesnyggt!

Svar: Tack fina Lotta!
Anna

3 Bella:

Superfin kombo! Gillar verkligen den där mörka nyansen.

Svar: Ja den är verkligen tjusig!
Anna

4 Lackert:

Åh super fint

Svar: Tack!
Anna

5 Aida:

Sjukt snyggt!! En riktigt djup, mörkblå färg skulle nog jag välja, det skulle se ut som en vacker stjärnhimmel då :)

Svar: Åhhh bra ide, det ska jag testa!
Anna

6 Cecilia | Tatuerad & piercad feminist:

Fint! :)

Svar: Tack!
Anna

Kommentera här: