NOTD - China Glaze "Atlantis"

 
Idag bär jag ett lack från China Glaze på naglarna, glittriga skönheten Atlantis som har turkosgrön bas och regnbågsfärgat prismatiskt glitter. Lacket täckte fint på tre tunnare lager och jag tycker att effekten är storslagen och helt fantastisk. Det är inte så mycket sol här i landet lillebror så jag kan inte visa er några regnbågar men det är ytterst tjusigt under lampljus eller i annat starkt ljus. Mitt är köpt för ca 40 kr på eBay och det är helt klart värt varenda krona.
 
Vad tycker ni?
 

Kommentarer:

1 Lela:

En sådan där bortglömd gammal goding:)

Svar: Verkligen, men vacker!
Anna

2 Dess/Drömteori:

Gillar verkligen detta, borde plocka fram det snart igen. :)

3 Emma / Nail Lacquer Love:

Det här är så vackert. Jösses, så sugen jag blev på att bära det här igen, det var säkert ett år sedan sist.

4 Anonym:

Atlantis är verkligen vackert! Precis som alla andra inser jag att jag nog borde plocka fram det igen. Nästa pedikyr, kanske...

5 Lackert:

Ett av dom snyggaste lacken :) kan inte se nog av det

6 Maria:

Det där lacket ser ju alldeles, alldeles underbart ut!

Kommentera här: