New in: MeMeMe från Sarmay Cosmetics

 
 
På nyårsafton dök ett fint paket från Sarmay Cosmetics upp med produkter från brittiska MeMeMe. Sarmay har funnits sedan 2012 och drivs av duktiga Sandra som är makeupartist och kosmetolog. Jag har ofta kikat på märket när jag har varit i England och har då och då köpt med mig något hem (Speciellt deras mascaror). Nu tycker jag ju att det är lite tråkigt att rekommendera produkter som inte finns att köpa för svenska konsumenter så jag tycker det är jätteroligt att Sarmay har valt att ta in ett för oss svenskar lite mer udda märke.
 
Box Blush påminner mig så himla mycket om Benefits fina Box o' Blush men såklart till ett lite mer överkomligt pris, EyeSweep ger rikligt med svärta och är lätt att applicera. Lacket Sensuous är inte riktigt min kopp te då nude-nyansen drar lite mer mot det varma hållet och det brukar skära sig riktigt mycket med min ljusa rosatonade hud. Vi får se! Jag är väldigt spänd på att testa dessa mer och återkommer med detaljerade recensioner.
 
MeMeMe Eyesweep - 109 kr
 
MeMeMe Blush Box (Pink) - 139 kr
 
MeMeMe Minilack (Sensuous) - 39 kr 
 
Sensuous lack, Pink Box Blush samt EyeSweep
 
 

Kommentarer:

1 BeautybySarmay:

Kul att läsa, hoppas du gillar produkterna! =)
Ha d gott!

2 beautybySarmay:

http://beautybysarmay.devote.se

3 Aida:

Volket härligt rouge!! Ser fram emot att läsa vad du tycker om produkterna

4 Anki:

Spännande...mot varmt bra:)....

5 Dess/Drömteori:

Åh gawd så fint rouge!

Kommentera här: