Lördagsläsning #5 (Nagellacks-samlingar)

 
Så kör vi på lite lördagsläsning igen, denna gång går vi in helt specifikt på lack-samlingar! Har ni också ett inlägg med eran lacksamling eller har ni sett en på någon blogg som ni gillar? Länka!
 
Heartcore Therése visar sin lacksamling swatchade på plattor där man kan flytta runt med nagelbrickorna, jag har likadana och tycker dom är super!
 
Nageldraken förvarar sina lack i plastlådor, lätt att flytta runt och ger bra översikt!
 
Cactus förvarar sina lack i Alex från Ikea, lack- och sminkälskarens bästa vän!
 
Saintbella's samling fyller tre Helmer-hurtsar från Ikea, dreggelvarning!
 
Makeupoholic visar sina nagellack sorterade per färg!

Kommentarer:

1 Sofies skönhetsblogg:

Tack för tipsen! Var riktigt kul att se! :D

Gillade framförallt att se Cactus förvaring då jag själv tänkte köpa en Alex nu när vi flyttar i februari och hoppades på att kunna förvara både mitt smink och mina nagellack där i, och med tanke på hur mycket hon fick i lådorna känns det som att det kommer fungera perfekt för mig! :D

2 Cactus:

Å tack så mycket för länkningen! :D
Det var kul att bli påmind om det inlägget själv. 300 ytterligare lack har lagts till samlingarna sen dess, så kanske är det dags att göra ett nytt inlägg om Alex'arnas innehåll.

3 Maria:

Herrejesus, älskar Bellas lacksamling.

4 Therése (Heartcore):

Tack för länken <3 Insåg att jag knappt swatchade alls under 2013. Med tanke på hur samlingen ökat sedan dess skulle det ta ett tag att komma ikapp nu ...

5 Nageldraken:

Men jisses, jag är lite efter i min bloggläsning och upptäckt inte förrän nu att du har länkat till mig. Så roligt! :-)

Kommentera här: