Isadora - Ray of Light (Vår 2014)

 
Isadoras vårkollektion heter Ray of Light och känns härligt fräsch och vårig med sina pasteller och twist-up sticks i olika varianter. Utöver produkterna nedan så släpps även All Day Long Lash mascara och två nyanser (Dark Brown och Navy Blue) av Colorful Eyeliner med denna kollektion. 
 
Nagellacken ser spännande ut men jag är nyfiken på att se hur dom ser ut på naglarna, från promobilderna ser det nämligen ut som att formulan liknar pärlemo och då brukar lacken normalt vara rätt skira. Twist-Up Blush & Go krämrouge ser sjukt spännande ut och alla tre nyanser ser trevligt lättburna ut. Jag är nyfiken på allt!
 
Inlägget blir uppdaterat med prisuppgifter och släppdatum när jag har fått mer information.
Eye Lighter Contour: 50 Limelight, 81 Pink Opal och 82 Blue Illusion
 
Eye Shadow Trio: 78 Spring Garden
 
 
Perfect Lipliner: 29 Candy Pink. Perfect Moisture Lipstick: 169 Pink Peony.
 
Twist-Up Blush & Go: 80 Spring in Paris, 82 Coral Island och 84 English Rose
 
Twist-Up Eye Gloss: 03 Champagne Cocktail, 05 Jet Set och 07 Pink Diamonds
 
Twist-Up Gloss Stick: 12 Baby Doll, 17 Sorbet och 18 Opals.
 
Wonder Nail: 777 Dragonfly, 778 Halo, 779 Glorious, 780 Opaline och 781 Ray of Light

Kommentarer:

1 ANNELI BERGMAN - KRISTALLKRONA:

Jag är så sjukt pepp på denna kollektion... Det är inte ofta som jag verkligen vill ha allt från en kollektion.. Men jag vill köpa ALLT från denna! :D

2 HelenaR:

Spännande kollektion! :)

3 Dess/Drömteori:

Det enda som lockar mig är läppglansen och möööjligtvis cremerougen också... men jag gör så mycket concealing på kinderna så cremerouge på stift med hård formula tenderar bara att smeta ut allt. Får väl klämma på dem lite i butik..

Kommentera här: