OPI Muppets Most Wanted (Softshades 2014)

 
Förra årets Soft-shades kollektion i samarbete med The Wizard of Oz hade en hel del godbitar så idag ska vi kika på årets så kallade "Soft-shades". Soft shades släpps till våren och är en bunt lack som (oftast) är lite mer nedtonade och ljuva. Årets Soft-Shades är ett samarbete med Muppets Most Wanted-filmen som släpps i April. Jag är inget stort fan av mupparna så filmen säger mig inte så mycket men några av lacken fångar mitt intresse. Pärsikofärgade "Chillin' like a villain" vill jag ha enbart på grund av namnet men blå "Miss Piggy's Big Number samt glitterlacket Muppets World Tour lockar också.
 
Kollektionen släpps i butik vecka 14 och lacken kostar 150 kr/stk.
 
 
Miss Piggy's Big Number, Muppets World Tour, Kermit Me To Speak och Let's Do Anything We Want
 
Int'l Crime Caper, I Love Applause, Gaining Mole-Mentum och Chillin' Like a Villain

Kommentarer:

1 Nina:

Jag gillar hela kollektionen även fast glitterlacken tilltalar mig mest. Det blå lacket är jättesnyggt.

2 Maria:

Åh, glitterlacken, GLITTERLACKEN <3
Snygg ny design du har på bloggyn BTW!

3 Michelle:

Men åh så fina!!

Svar: Blir sugen på flera!
Anna

Kommentera här: