Önskelista: Februari 2014

 
Undrar det någon om jag suktar lite efter en hel massa produkter? Garnier släpper likt L'Oreal ett så kallat "Micellar Cleansing Water" som jag är jättenyfiken på att testa.. Mac släpper en kollektion med inspiration från en av Proenza Schouler's kollektioner, vi snackar Ombre rouge, galna regnbågsförpackningar och metallic. Jag dregglar.. GHD's plattänger har jag alltid varit väldigt intresserade av, jag har en del väninnor som använder deras produkter och dom verkar alltid så nöjda. Jag såg denna godbit i freaking periwinkle när jag surfade runt häromdagen och blev totalsåld.. Allt är bättre om det är periwinkle. 
 
1. Mac x Proenza Schouler collection.
2. Ciate Dolls House Collection, 219 kr
3. Essie Penny Talk, ca 65 kr på eBay.
4. Kicks Professional BB cream brush, 129 kr
5. Mac Prep+Prime Transparent Finishing Powder Pressed, 220 kr.
6. Garnier Micellar Cleansing Water. 
7. GHD IV Periwinkle Professional Styler, 1699 kr.

Kommentarer:

1 Lackert:

Vad fin mac kollektionen ser ut :)
BB borsten är kanon bra, du kommer inte ångra dej om du köper den och det tycker jag att du ska ;)

Svar: Stod och kikade på den men det var så smutsigt och skitigt inne på Kicks att jag inte alls fick lust att köpa den :/
Anna

2 skimmerstkuggan:

Ciaté-lckn är väldigt söta, men de är ganska kluriga i formulan. Jag har testat allihop.

Kommentera här: