NOTD - Essie"Warm&Toasty turtleneck"+"A Cut above"

 
 
 
Idag har jag parat ihop det ljust rosa glitterlacket A cut above med fina lila Warm & Toasty Turtleneck från Essie. Det rosa glitterlacket kommer från Luxeffects-kollektionen och det lila från vinterkollektionen 2013/14. Vilken underbart tjusig kombo! Jag älskar att para ihop pasteller med varandra, det blir så ljust och ljuvt.. 
 
Jag har applicerat två lager av W&TT och ett enkelt lager av A cut above och tyckte att torktiden var bra med tanke på att jag använt tre lager. Riktigt fint! Vad tycker ni?
 

Kommentarer:

1 Anonym:

fint :)

2 Ann-Sofie/Colour it:

Men guud sååå vackert! ;-)

Svar: Visst är det?! Verkligen en lyckad kombination tycker jag :-)
Anonym

3 Bella/sezethenail:

Mmmh gillar det där glittret! :)

Svar: Verkligen fint!
Anonym

4 Maria:

Sjuuuukt snyggt!

5 Nina:

Åh!! Riktigt snygg kombo, måste testas.

6 Anonym:

Snygga naglar!

7 Johanna - Lackgalen:

Vilken superfin kombo! Verkligen jättefint! Fick lust att beställa hem båda lacken på en gång :)

8 skimmerstkuggan:

Jättefint! Oväntad färgkombo tycker jag, men ovanligt fint :)

Kommentera här: