NOTD - Essie"Peak of Chic"+ MeMeMe"Sensuous"

 
Från Encrusted Treasures-kollektionen från Essie kom string-glitter-lacket Peak of Chic, ett lack med klar bas och prismatiska string-glitter blandat med vita. En udda kombination. Jag har lagt Peak of Chic på lacket Sensuous från MeMeMe som är väldigt persikofärgat även om det drar lite mot orange. Jag har använt två lager av Sensuous och två lager av Peak of Chic och torktiden var oväntat bra för fyra lager lack. 
 
Peak of Chic ser ut som en hårig tröja... Fast jag gillar det på något sätt, det ser mjukt ut. Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Lackgalen:

Jag har lite svårt för stringglitter, men på dina naglar måste jag säga att det blev fint! :)

2 Maria:

När jag först såg flaskbilder på detta lack så kände jag YES, sedan dess har jag prövat att lacka det både ensamt och på flera lack men jag får inte till det, det känns bara fel. Ska pröva en gång till med vitt och silver i kombo.

Kommentera här: