NOTD - Essie"Lots of Lux"+"On a silver platter"

 
 
 
Jag visade ju upp hela Essie's Encrusted Treasure kollektion häromdagen och kunde inte hålla mig från två av lacken. Idag har jag blå Lots of Lux på naglarna, ett texture-lack som har trevligt glitter och som inte blir allt för grovt på naglarna. Två lager var mer än nog och torktiden optimal. På ringfingret bestämde jag mig för att lägga On a Silver Platter, ett guld/silvrigt lack med prismatiskt och blått glitter som ger ett udda men väldigt roligt resultat. Passade fint ihop med det blå! Den sista bilden är suddig med mening så att ni kan se hur fint lacken glittrar, det är lättare att fånga det i suddiga bilder!
 
Vad tycker ni?
 

Kommentarer:

1 Evelinasfina Skönhetsblogg:

Sjuuukt fint :)

2 mima:

Det helblå är snyggt! :)

Svar: Helt klart min favorit!
Anonym

3 skimmerstkuggan:

Åh! Jättefint!

4 Lackert:

Det blåa var ju kanon läckert

5 Susanne:

Det silvriga är riktigt läckert! Har du testat Peak of Chic också?

Kommentera här: