NOTD - Essie"Hors d'Oeuvres"+ OPI"Nein Nein Nein.. Ok fine!"

 
 
 
Jag hade väntat mig att Essie's nya glitterlack Hors d'Oeuvres var rätt skirt så jag valde en mörk grågrön bas från OPI, det var det visst inte behov för iallafall. HD är ett glitterlack med både silvriga och guldiga glitterpartiklar i olika storlekar, det ger ett lite udda intryck som jag gillar (Även om jag är mer till silver). Ovanpå det grågröna baslacket får glitterlacket ett grönare intryck, snyggt! Det ser ut som Joakim Von Anka's hav av pengar och det är ju inte fy skam..
 
Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Pamsan:

Riktigt snyggt. Essie-lacket behöver jag nog lägga vantarna på. :)

2 Sofie:

Jättesnyggt! :D

3 Evelinasfina Skönhetsblogg:

Behöver och måste ha nagellacket från ESSIE. Otroligt fint!

4 Liselott:

Riktigt snyggt! Älskar den otippade kombon. Denna måste jag försöka mig på. :D

5 Lackgalen:

Det här var en snygg kombo! Fick mig att tänka på älvstoft från typ Tingeling :)

6 Nageldraken:

Hors D'oeuvres ser riktigt fint ut! Jag är lite sugen på det, men har inte kommit fram till att köpa det än.

7 Maria:

Jag blev först helt paff och bah; sådär ser inte min flaska ut, sedan läste jag att du lagt en grön bas under. Det blev verkligen jättefint, älskar att det ser ut som anitkguld.

8 Carro Naglar:

Vilket snyggt lack! :-)

Kommentera här: