NOTD - Essie "Set in Stones" + "Ignite the Night"

 
 
 
Idag kände jag för glitter med glitter på och la därför två glittriga Essie-lack ovanpå varandra som en stor glitter-sandwich. Som bas har jag två lager av Ignite the Night från årets Encrusted Treasure kollektion en lite smutsgrå metallic-nyans. På tipparna har jag lagt Set in Stones från Lux Effects-kollektionen, ett glitterlack med mindre glitterpartiklar samt hexagoner i silver. Det glittrar underbart! Som bas har jag ett tunnt lager av Isadora's Peel-off base-coat, annars tror jag att håret ryker när jag ska ta bort härligheten. Vad tycks?

Kommentarer:

1 Sofies skönhetsblogg:

Jättesnyggt! :D

Svar: Tack!
Anna

2 Maria:

Älskar glitter. Sitter själv och går igenom hela Encrusted Collection just nu, älskar den.

3 Gelic' nail art:

Inte illa, glitter kan liksom pigga upp vilken dag som helst! :P

4 Lotta L:

Jisses vad snyggt!

5 Julias skönhetsblogg:

Riktigt snyggt! Glitter kan aldrig bli fel :)

Kommentera här: