New in: Isadoraögonprimer + Nya Twist-Up eye stick nyanser

 
Isadora har under veckan som gått släppt ett gäng nya nyanser av krämskuggan Twist-Up eye gloss samt en Eye Primer. Jag är jättepepp på att testa Eye Primer och återkommer med en recension och mina tankar när jag har testat mer ingående.
 
Jag har fått hem dom tre nya nyanserna av Twist-Up Gloss stick och har hunnit testa allihop så smått. Nyanserna heter 11 Mauve me, 09 Denim Blue och 13 Quicksilver. Den blå är helt klart min favorit, både vid första anblick och efter jag har testat den. Denim Blue är härligt krämig, välpigmenterad och håller bra på huden. Mauve Me och Quicksilver är en aning mer skira bägge två, speciellt om man blendade ut dom på ögonlocken, det blir en mer diffus färg än den blå. 
 
Twist-Up Gloss Stick kostar 119 kr och Eye Primer kostar överkomliga 99 kr. Jag har testat några av dom andra nyanserna, swatches finns här.
 
11 Mauve me, 09 Denim Blue och 13 Quicksilver
 
13 Quicksilver, 09 Denim Blue och 11 Mauve Me (Naturligt solljus)
 
13 Quicksilver, 09 Denim Blue och 11 Mauve Me (Blixt)

Kommentarer:

1 Lackert:

Ska bli spännande att höra vad du tyckte om primern sedan, jätte nyfiken på just den

2 Anonym:

Så fina nyanser! :)

3 Sofie Westberg | sofiewestbergs.se ♡:

sv: Så är det verkligen, men så skönt när det väl är gjort! (:

4 Lackgalen:

Den blåa var ju så fin! :)

5 mima:

Åh! Mauve me är nog riktigt snygg den :)

Kommentera här: