Lördagsläsning #6

 
Så var det äntligen Lördag igen (TGIS) och det är dags att sätta oss ned med en kopp kaffe (Och lite Lördagsgodis..) och läsa ikapp veckans inlägg! Här har jag samlat några godbitar från veckan som gått. Tipsa gärna i kommentarsfältet om andra intressanta inlägg ni har sett under veckan som gått, det är svårt att klämma in allt i ett inlägg! Hoppas ni har en trevlig Lördag där ute i stugorna gott folk!
 
 
All-Sweet-In-Life-Nina har kört veckotema med märket Sleek, det är en kavalkad helt efter min smak! Paletter och rouge i överflöd, kika in och dreggla ni också.
 
 
Även Molkan-Malin har hakat på och visar bl.a. upp den underbart tjusiga Sunset-paletten som jag har suktat efter så länge. Sist jag var i London var den utsåld och jag fick mersmak efter att ha swatchat den i butiken. 
 
 
En av mina favorit-Youtubers Essiebutton visar upp dyra, snygga och lyxiga paletten Lolita från Marc Jacobs och jag vill ha den såklart Vilken palett!
 
 
Kicki Norman, Chefredaktör för Daisy Beauty, visar och berättar lite om hur det går till när deras DeLuxe-sidor knåpas ihop. Jag tycker det är ofattligt intressant att se vad som händer bakom kulisserna, och att Kicki är hur trevlig som helst behöver vi inte prata om.

Kommentarer:

1 Nina:

Va roligt att du uppmärksammar Sleek Week :-) Jättekul att göra en tema vecka med ett märke som enligt mig förtjänar lite extra uppmärksamhet.

Kram
Nina

Kommentera här: