EOTD - Smoky Plum

 
 
 
En av mina favoritpaletter på sista tiden har definitivt varit The Body Shop's julpalett Smoky Plum (Se bilder + Swatches här) så idag har jag lite bilder på en sminklook med endast denna palett! Den sotiga eyelinern är den mörkaste matta lila skuggan i paletten och övriga tre har jag använt utsuddat under ögat samt i min crease. Den ljusa agerar highlight på brynbenet samt i ögats inre vrå!
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
The Body Shop 4-Step Smoky eye palette - Smoky Plum
Isadora Volume & Curl Mascara
Mac e/s Omega (Bryn)
Anastasia Beverly Hills Covet Waterproof Eyeliner

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Sååå snyggt! :-)

Svar: Tack!
Anna

2 Ninni:

Otroligt fint! :-)

Svar: Tack fina du!
Anna

3 Lackert:

Åh så snyggt, älskar ju lila

Svar: Samma här, det är snyggt till allt :)
Anna

4 Dess/Drömteori:

Snyggt!

Svar: Tack!
Anna

5 Lotta:

Jättefint! Vad tycker du om mascaran? Hur gör du när du tar bort allting? Eller det funkar ändå med vanlig borttagning till mascaran också?

Svar: Använder jag tubing mascaror så tvättar jag normalt alltid bort sminket med en rengöringsolja eftersom jag då ändå använder ljummet vatten. Jag har använt vanlig rengöring någon gång för att ta bort smink men jag tycker att det blir lite smuligt, oljan är att föredra!

Än så länge gillar jag mascaran, den är lite svårare att bygga upp va-va-voom fransar med men den sitter där den ska och jag tycker att svärtan är väldigt trevlig. Bra vardagsmascara!
Anna

Kommentera här: