Topp 10 lack - 2014

Det har blivit tradition det här med att visa mina tio favoritmanikyrer från året som gått och nu har det blivit hög tid! Kika gärna in tidigare års Topp 10 listor, här hittar du 2011, 2012 och 2013. Som vanligt är listan inte i rangordning (Det skulle bli allt för svårt att välja om jag ska vara helt ärlig) utan en salig röra av lackporr och favoriter från olika märken och kollektioner! Haka gärna på och lista dina Topp 10 lack (Eller manikyrer) från året som gått!

1. L'Oreal "Petale Revival" och O.P.I Comet in the Sky.loreal petale revival opi comet in the sky infallible3

2. Kiko Sun show nail lacquer - 473.

kiko-473-sun-show-nail-lacquer3

3. Isadora Autumn Leaves.

autumn leaves

4. Maybelline Color Show "Bare it all" + "White Splatter"

maybelline white splatter

5. Isadora - Savannah Gold

isadora savannah gold

6. Essie "Spin the bottle" & L'Oreal "Gold Leaf"

loreal gold leaf

7. Essie "Warm & Toasty Turtleneck" + "A cut above"

essie turtleneck

8. China Glaze - Atlantis

china glaze atlantis

9. Milani - Hi-tech

milani hi tech

10. Essence "Miss Universe"

essence colour & go miss universe2.png


Kommentarer:

1 kerstin:

Vilken härlig blandning! Kul med så mkt glitter :)

Jag ska absolut haka på om jag hinner...

2 Honifavoriter 2014 – The grand finale! » Honi Beauty:

[…] Limited Edition och permanent, det alla produkter har gemensamt är att jag testat dom under 2014. Årets topp-10 manikyrer hittar ni som vanligt i en helt egen separat lista. Något nytt för i år är att jag inför […]

3 Lackert:

Så många vackra, Atlantis hör nog till favoriterna

Kommentera här: