Nyx Lip liner pencil"Mauve"&Eye Pencil"Yellow"

nyx eyeliner yellow lipliner mauve.pngJag har letat efter en gul eyeliner i flera år nu och såg att Nyx hade en matt gul eyeliner som möjligen kunde vara det jag letade efter. Dessa är ju så himla billiga på eBay att man nästan inte kan låta bli. Jag passade på att klicka hem deras lipliner i nyansen "Mauve" också, många pratar ju om Kylie Jenner och hennes läppar och efter att ha sett swatches på nätet så blev jag såld. Det är en perfekt vardagsnude som ser väldigt brun ut om man bara kikar på pennan men som blir väldigt naturlig på läpparna. Man kan antingen applicera ett tunnt lager för att jämna ut läpparnas ton eller applicera lite mer för en mer täckande nude-look. Hur snyggt som helst med ett läppglans över! Den gula eyelinern kräver lite jobb för att få upp den till full täckning, men jag tycker att den håller bra och att formulan är trevlig (om än lite torr). Gula produkter i överlag verkar vara väldigt svåra att få till på rätt sätt, jag har testat ofattligt många gula nagellack och ögonskuggor som har dålig täckning eller där formulan bara känns fel. Jag har helt klart fått mersmak och har lust att testa några fler nyanser, speciellt av deras lip liner pencils. nyx eyeliner yellow lipliner mauve closeup.png nyx eyeliner yellow lipliner mauve swatches.pngnyx lipliner mauve swatch.png nyx lipliner mauve swatch1.png

Kommentera här: