NOTD - L'Oreal"Petale Revival"+ OPI"Comet in the Sky"

loreal petale revival opi comet in the sky infallible loreal petale revival opi comet in the sky infallible2 loreal petale revival opi comet in the sky infallible3Det här är SÅ himla snyggt och fräscht att jag har burit samma kombo flera gånger(Och hur ofta händer det, när man som skönhetsbloggare för det mesta aldrig har tid att bära ett lack fler än en gång i rad). Som bas har jag tre tunna lager av L'Oreals Infallible-duo "Petale Revival", ett mjölkvitt lack som passar bra både till franska manikyrer eller som fräsch bas till glitterlack (Eller bara helt själv). På ringfingret har jag ett väldigt tunnt lager av godbiten Comet in the Sky från OPI's julkollektion, det enda lack i kollektionen som fångade mitt intresse. Jag kommer göra en manikyr med Comet in the Sky på en mörkare bas också, är helt galet nyfiken på hur det skulle se ut. Har ni sett några snygga glitterlack eller andra unika lack som just har släppts så får ni gärna hojta, julsäsongen brukar vara den bästa om man vill köpa glitterlack!

Kommentarer:

1 Sofies skönhetsblogg:

Åh, är så himla sugen på Comet In The Sky från OPI, det ser fantastiskt fint ut! :D
Angående andra glitterlack så kan jag tipsa om China Glaze Twinkle-kollektion om du inte har sett den ännu, där blev jag väldigt sugen på Meet Me Under The Stars som ser ut som en stjärnhimmel, så fint! :)

2 Lackert:

Ser super snyggt ut

3 Emma P:

Grymt snyggt! Nu vill jag också testa Comet in the Sky på ljus bakgrund...

Kommentera här: