Collection Exclusive Pure Reds - L'Oreal (J.Lo, Doutzen&Blake)

loreal collection exclusive doutzen jlo blake lively.pngHoppas ni allihop har haft en härlig jul ihop med nära och kära (Och massor av god mat!). Det blev plötslig Jul-radiosilence från mig men jag är åter med nya spännande produkter att visa er. Collection Exclusive från L'Oreal är en Limited Edition kollektion med tre Color Riche läppstift och tre Color Riche nagellack framtagna ihop med tre av L'Oreals frontpersoner; Blake Lively, Doutzen Kroes och Jennifer Lopez. Varje kvinna har ett set med läppstift och nagellack var! Jag saknar Blake's läppstift och tror att jag får jaga fatt i ett exemplar för det ser verkligen tjusigt ut. Blake's nagellack är en underbar lila nyans som drar lite mot plommon. Ni vet ju att jag gillar lila så det här går verkligen hem hos mig. Jag matchar med en guldig glittergradient och glossigt topplack! Doutzen's läppstift har en varm orange nyans som har en krämig formula som dock kräver ett par lager för att bli täckande, stiftet är lite skirt men kan byggas upp. Känns trevlig på läpparna men är såklart inte lika hållbart som ett vanligt matt läppstift. Doutzen's nagellack är lite rödare än läppstiftet men definitivt fortfarande orange, lättlackat och med en jelly-aktig formula som ger ett trevligt djup. J.Lo's läppstift är så bra på alla sätt och vis. Det är matt, täcker på bara ett lager och håller bra på läpparna. Trots att det är matt så känns det inte torrt och trist, som en del matta läppstift ibland gör. Nagellacket är nästan exakt samma nyans men har ett finmalet gulskimmer, festligt som sjutton! Lacken kostar 59 kr/stk och läppstiften kostar 129 kr/stk. Om man bara ska ha en av produkterna så lägger jag mina dineros på J.Lo's stift!

loreal collection exclusive doutzen jlo blake lively lipsticks.pngColor Riche Lipstick: Doutzen's Pure Red & J.Lo's Pure Red

loreal collection exclusive doutzen jlo blake lively lipstick swatches.pngColor Riche Lipstick: Doutzen's Pure Red & J.Lo's Pure Red

loreal collection exclusive doutzen jlo blake lively nailpolish swatches.pngColor Riche Nagellak: Blake's Pure Red, Doutzen's Pure Red & J.Lo's Pure Red


Kommentarer:

1 NOTD – L’Oreal “Blake’s Pure Red” & Maybelline “Purple Dazzle” » Honi Beauty:

[…] Basen är “Blake’s Pure Red” (Som är plommonlila, inte rött) som kommer från L’Oreals “Collection Exclusive”-kollektion. Ovanpå det har jag ett tunnt lager av Maybelline’s glitterlack “Purple Dazzle” […]

2 NOTD – L’Oreal “Doutzen’s Pure Red” (Collection Exclusive) » Honi Beauty:

[…] nagellack från L’Oreals “Collection Exclusive” är ett väldigt trevligt lack. Nyansen är en helt lagom rödorange som är väldigt klar i tonen. […]

3 NOTD – L’Oreal “J. Lo’s Pure Red” (Collection Exclusive):

[…] Lacket täckte bra på två lager och torktiden var bra. Vill ni kika in resterande produkter i kollektionen så har jag swatchat dom här. […]

Kommentera här: