NOTD - Maybelline"Nearly Black"

1 2 3 Jag håller på att packa för fullt här hemma i Danmark eftersom jag kommer sätta mig på ett flyg upp till Stockholm på Torsdag morgon. På Fredag morgon går flyget från Arlanda, destinationen är Palma, Mallorca och sällskapet är bästa skönhetsbloggar/redaktör/läsargänget. Det är tidningen Daisy Beauty som har bjudit med mig och jag är så himla pepp och tacksam över att jag får möjligheten för att följa med. Idag har jag ett lack från arkivet att visa er, Nearly Black från Maybelline Color Show's Crystallize kollektion som bestod uteslutande av Texture-lack. Basen är en mörk gråaktik nyans som är fullspäckad av glitter i blått, grönt, orange och lila. Hur tjusigt som helst! På bilderna har jag två lager lack och jag tyckte att det torkade väldigt snabbt.

Vad tycker du?


Kommentarer:

1 Blowfish:

Jag älskar det här lacket, har dock bara använt det en gång, tror det är dags för en till manikyr!
Älskar att det är mörkt men ändå fantastiskt glittrigt i solljus :)

2 Lackert:

Det ser verkligen jätte snyggt ut

Kommentera här: