NOTD - Isadora"Autumn Leaves"

1.png 2.png 3.png2.png Jag kunde såklart inte hålla mig från den skimrande glittriga skönheten Autumn Leaves från Isadora's höstkollektion Coffee & Poetry. Lacket täckte utomordentligt med två tunna lager och torktiden var normal. Basen är rödlila och fullspäckat av guldigt glitter som har en tendens att se lite grönaktigt antikguldig ut i några vinklar/ljus. Jag är övertygad om att detta är bestsellern ur kollektionen, verkligen ett speciellt nagellack som känns helrätt till hösten.

Vad tycker du om denna godbit?


Kommentarer:

1 kerstin:

Jag håller helt med om att den är kollektionens stjärna! Härliga bilder!

Svar: Tack raring!
[email protected]

2 Mrs Data:

Snyggt. Har ett precis likadant på mig just nu, som Pahlish hade med i sin Doctor Who-kollektion. :D Är de inte dupes är de skrämmande lika i varje fall.

Svar: Ohhh vad heter det?
[email protected]

3 Blowfish:

Känner ett starkt ha-begär trots att IsaDora behandlar sin personal en anings konstigt.

Svar: Tyckte också att artikeln var väldigt underlig och hade hoppats att Isadora's bemötande hade varit lite mer proffsigt :/
[email protected]

4 Matilda - Skönhetsblogg:

snyggt! gillar glittret i det.

Svar: Visst är det läckert :)
[email protected]

5 Lackert:

Otroligt snyggt!

Svar: Helt enig!
[email protected]

Kommentera här: