New in: Mac VivaGlam Riri2 Lipglass

2 Viva Glam är en av Mac's kampanjer som jag gillar väldigt mycket, med hjälp av kändisar som "dragplåster" för produkterna och pengarna från varje såld produkt går till att hjälpa människor med HIV/Aids. Idag har jag den nyaste produkten i serien av Viva Glam produkter, nämligen ett lipglass från Rihanna's andra Viva Glam duo. VG Rihanna2 är ett roligt läppglans med en lite gråaktig skir bas och massvis av rosa och ljust lila glitter. Ensamt på läpparna gör det inte mycket väsen av sig men ovanpå andra läppstift så kommer glanset verkligen till sin rätta. Läppstiftet och läppglanset Rihanna2 släpps den 11:e September i alla butiker samt online.  Här nedan har ni lite swatches och två förslag på vad man kan använda det över! Kom dock ihåg att torka av applikatorn innan du double-doppar så att du inte förpestar ditt läppglans med en färg som inte borde vara där!

3 1.png 3Scarlet Ibis läppstift + RR2

7.pngCandy Yum Yum + RR2

Kommentarer:

1 Therese:

Snygg effekt, särskilt över Candy yum yum!

2 kerstin:

Oväntat snyggt, måste jag säga! Jag har annars svårt för glitter på läpparna, men i dina kombinationer ser det fint ut.

3 Mac Release Kalender » Honi Beauty:

[…] Viva Glam Rihanna 2 (11 September, All locations + Online) Riri2 Lipglass Swatch […]

4 Recension: Tre produkter från nya H&M Beauty:

[…] är en trevlig bas till glitziga läppglans, igår testade jag att bära Mac’s lilatonade glittriga läppglans Riri2 från Viva Glam serien och det var verkligen en lyckad kombination. Jag har testat att applicera läppstift ovanpå […]

Kommentera här: