Mac X The Simpsons 2014

thesimpsons-ambient-725b65d Jag har gått och suktat sedan Mac's nyaste kollektion i samarbete med The Simpsons sedan jag såg den första promobilden för flera månader sedan. Jag har fått hem ett exemplar av läppglanset Grand Pumpkin som jag är i full gång med att testa och fota så det kommer upp ett separat inlägg med det snarast. Kollektionen kommer inte att säljas i butik i Sverige, i Köpenhamn kommer produkterna finnas hos Mac's Flagship Store men i övrigt så säljs produkterna endast online. Släppdatum är 8:e September. Jag är supersugen på Marge's Extra Ingredients quad samt rougen, ser ni något ni gillar lite extra? Det saknas ett rouge på bilderna, jag uppdaterar inlägget när jag har fått tag i bilder på det också!   MAC-The-Simpsons-Lipglass

Lipglass (205 kr):

- Nacho Cheese Explosion (Bright neon lime yellow)

- Grand Pumpkin (Bright creamy orange)

- Red Blazer (Bright fuchsia)

- Itchy & Scratchy & Sexy (Electric blue violet)

MAC-The-Simpsons-That-Trillion-Dollar-Look-Quad

That Trillion Dollar Look quad (480 kr):

- Lisa's Spikes (Lime green, Frost)

- Apple Squishee (Mid-tone kelly green, Frost)

- 2 Dozen and One Greyhounds (Dirty Olive Green, Veluxe Pearl)

- Chalkboard Dreams (Deep blackened teal, Velvet)

MAC-The-Simpsons-Marge-Extra-Ingredients-Quad

Marge's Extra Ingredients Quad (480 kr):

- Harpooned Heart (Light baby pink, Lustre)

- Sexy PB & J (Mid-tone bright violet, Veluxe Pearl)

- Beehive Blue (Mid-tone bright blue, Veluxe Pearl)

- Vivacious Vacuum Cleaner Bag (Deep Navy, Frost)

MAC-The-Simpsons-Powder-Blush-Pink-Sprinkles

Powder Blush (265 kr):

- Pink Sprinkles (Cute blue pink, Satin)

- Sideshow You (Light peach coral, Satin, Online only, inte på bild)

MAC-The-Simpsons-Nail-Stickers-Marge-Simspon-Cutie-cles

Nail Stickers (165 kr):

Marge Simpson's Cutie-cles

MAC-The-Simpsons-Lash-7

Lash (150 kr):

7 lash (Natural length everyday glam)

Kommentarer:

1 Mac Release Kalender » Honi Beauty:

[…] The Simpsons LE (8 September, Mac Store Copenhagen + Online) Promobilder […]

2 Fröken Frodig:

Nagelstickersen är ju hur kul som helst! Båda skuggpaletterna är riktigt läckra tycker jag.

3 Lackert:

Super rolig kollektion :)

4 Naturligtvisnaturligt/Eyla:

Älskar förpackningarna! Man blir så glad bara av att se dem :P Man blir ju lite sugen på rouget och Red Blazer :)

5 Mac x The Simpsons – Grand Pumpkin Lipglass » Honi Beauty:

[…] idag visa er läppglanset Grand Pumpkin som ingår i Mac’s The Simpsons-kollektion som jag skrivit om här. Läppglanset Grand Pumpkin är en medium orange nyans med krämformula, det är väldigt likt Live […]

Kommentera här: