Höst 2014: Isadora Coffee&Poetry

Nu har det börjat ramla in höstnyheter och jag kan inte vara mer taggad. Jag är i överlag väldigt dålig till stark sol (Hej blekfis) och föredrar höst framför sommar så kylan är välkommen. Isadora's höstkollektion i år heter Coffee & Poetry och innehåller något till både läppar, naglar och ögon. Nagellacket Autumn Leaves gör mig knäsvag och paletterna ser jättefina ut, jag ska leka lite med dom och så kommer det säkerligen några sminkningar med dessa. Läppstiftet Pink Pashmina såg väldigt tråkigt ut i hylsan men antar en mer rosaktig nyans på läpparna, en trevlig MLBB nyans på dom flesta med ljus eller medium-hud. Kollektionen släpps under vecka 32 (Borde alltså redan finnas ute i butik).

Vad vill ni att jag testar först?

1.pngWonder nail (69 kr): 788 Belle Beige, 789 Purple Prune, 790 Black Coffee & 791 Autumn Leaves

2.png791 Autumn Leaves

3.pngEye Shadow Quartet (129 kr): 95 Pashmina & 96 Coffee & Poetry

7Eye Shadow Quartet (129 kr): 95 Pashmina & 96 Coffee & Poetry

4.pngPerfect Moisture Lipstick (119 kr): 132 Pink Pashmina. Twist-Up Gloss Stick (129 kr): 28 Wine Red. Multi Vitamin Gloss (129 kr): 39 Pink Apple.

5.pngShadow Liner (109 kr): 30 Matte Black. Twist-up Eye Gloss (119 kr): 15 Vintage Brown.

8

Perfect Moisture Lipstick (119 kr): 132 Pink Pashmina. Twist-Up Gloss Stick (129 kr): 28 Wine Red. Multi Vitamin Gloss (129 kr): 39 Pink Apple.

Shadow Liner (109 kr): 30 Matte Black. Twist-up Eye Gloss (119 kr): 15 Vintage Brown.

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

En helt underbar kollektion måste jag säga. Är sugen på ögonskuggspaletten Coffee & Poetry och såklart lacket Autumn Leaves, galet snyggt. :-)

Svar: Lacket är helt underbart och paletterna är fina dom också!
[email protected]

2 Becca:

Så många snygga saker! Själv är jag mest sugen på ögonskuggorna, dom verkar härliga!

Svar: Ögonskuggorna är jättefina men det kräver att man gillar skimmer!
[email protected]

3 Camilla:

Jag blir sugen på ganska mycket i denna kollektion, men önskar att IsaDora skulle göra mera matta ögonskuggor. Färgerna är galet fina på skuggorna i båda paletterna, men helskimriga paletter är svåra. :/ Men läppstiftet, twist-up glosset, den svarta shadowpennan och i stort sett alla nagellack lockar. :)

Svar: Skulle också vilja se matta ögonskuggor, eller lite större paletter. Det hade varit kul!
[email protected]

4 Lackert:

Väldigt mycket fint i den kollektionen, ska spanas in när den kommer ut

Kommentera här: