FOTD - Grunge

1 2 3 Det här är en look jag skapade för någon månad sedan när högsommaren plågade mig allra mest och jag längtade efter höst. Jag körde all out på en hel-grungig look med sotiga slarviga ögon och bleka läppar. Det syns inte så bra på bilderna men för att få med en liten färgklick har jag använt ett ljust lila rouge, urläckert! Jag är återigen sugen på att sminka mig grungigt, det kanske blir imorgon! Jag har just varit och hämtat ett spännande paket från The Body Shop med en helt ny serie produkter, ska visa så snart jag kan!

Produkter:

  • Too Faced Shadow insurance
  • Glo Minerals GloSmoky palette
  • Elizabeth Arden Smoky Kohl Black
  • L'Oreal Volume Million Lashes So couture
  • Max Factor xPerience foundation 040
  • L'Oreal Bb Maqique Powder
  • Sigma Macaron blush Blackberry Essence
  • Collection 2000 Lasting Perfection Concealer 1 Fair
  • E.L.F Mineral Lipstick Runway Nude
  • Mac Omega e/s (bryn)

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Såååå fin du är. Underbar makeup. :-)

2 kerstin:

Jättfint! Härligt med inspiration som gör att hösten känns mindre trist :)

Kommentera här: