Nyx Macaron lippies

1658619_706826696022622_209762328154803893_o NYX-Macaron-Lippies-SwatchesNyx har just släppt en kollektion med tolv underbara och helt galna läppstift i lite mer udda färger och jag kunde se att dom hade lagt upp swatches på hemsidan så jag kan inte låta bli att dela med mig. Kollektionen innehåller allt från gult till svart och just denna slags lite mer udda läppstift gör mig galet shoppingsugen. Läppstiften finns vad jag vet inte i Sverige ännu men jag har sett att det ligger ett gäng uppe på eBay (Ca 60 kr/stk)om man söker Nyx Macaron. Själv är jag jättesugen på Lavender, Violet och Orange Blossom som jag tror skulle bli ursnyggt till sommaren.

Ser ni något ni gillar? Skulle ni våga bära dom mer vågade nyanserna?

Kommentarer:

1 Maria:

Meh, vill ju ha alla, speciellt Key Lime och Pistachio <3

2 Diana / SparklingPink:

Har hittills beställt Violet, men är rätt sugen på de galnare färgerna också! :D

Kommentera här: