NOTD - Maybelline Color Show"Red Excess"

1 2 3 Detta lack kanske är mer höstigt än vad den nuvarande årstiden brukar innehålla i lackväg men jag tycker verkligen att det är värt att kika på ändå. Red Excess är ett av Maybelline Color Show's nya texturlack från "Crystallize"-kollektionen som finns ute nu. Lacket skiftar i guld, lila, rosa, orange och brännande röd ihop med en mörk brunröd bas. Lacket täckte bra på två tunna lager men jag är säker på att ett flödigt hade varit nok, torktiden var bra. Jag gillar färgspelet med dom varma nyanserna, det känns både mysigt och höstigt samtidigt som det känns väldigt sofistikerat. Min väninna beskrev det som krossade juveler och guld på naglarna. Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Beautybylinda:

Jag tycker det är snyggt :) kanske inte så vårigt men väldigt snyggt :)

2 Alma:

Verkar ganska likt Isadoras "Wine crush" tycker jag :) Älskar det, så detta är säkert superfint!

3 Lackert:

Extremt snyggt!!!!!! älskar mörka färger så det är kul att det även dyker upp trotts våren :)

Kommentera här: