NOTD - Isadora"Beach Pearl"

1 2 3Jag hade verkligen sett fram emot att lacka med denna lilla godbit från Isadora's nya Rio Carneval kollektion men jag får väl erkänna att jag blev lite besviken. På bilderna har jag tre lager av Beach pearl och tyckte att det täckte utomordentligt, det som förstör intrycket för mig är dom väldigt synliga borstdragen som jag försökte rädda med överlack utan att lyckas nämnvärt. Jag gillar nyansen, den är lite sandig men drar dessutom en smula mot roséguld som jag är så förtjust i. Ja jag vet inte jag, vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Bella/sezethenail:

Fin swatch! Men angående färgen är detta nog den minst intressanta från kollektionen i min mening.

Svar: Den hade kunnat vara fin men utförandet är lite sådär tycker jag :/
[email protected]

2 Emma P:

Jag tycker den är rätt gräslig. Fast de andra är fina!

3 Mima:

synd med synliga penseldrag ju! :( Finns det nåt annat märke som du VET att har roséguldiga lack?! :)

Kommentera här: