Mac X Proenza Schouler (2014)

PROENZA SCHOULER AMBIENT PROENZA SCHOULER BEAUTY Mac's Proenza Schouler-kollektion har jag visat lite hastigt och lustigt i detta inlägg så jag tänkte att vi skulle kika närmare på alla produkter nu när det snart är dags! Kollektionen släpps den 8:e Maj på NK i Stockholm samt Åhlens City i Stockholm men kollektionen kommer även finnas att köpa online via maccosmetics.se från den 7e April dags dato (Kollektionen blev visst släppt tidigare). Jag är störtförälskad i regnbågsförpackningarna och skulle kunna tänka mig ett av dom fina ombre-rougen, ett läppstift och High Energy läppenna. Jag har redan Dynamo i vanlig förpackning, swatches och utlåtande kan ni se i detta inlägg.  Just nu släpper Mac verkligen en hel massa kollektioner vars förpackningar gör mig helsåld... Angående gårdagens trend så är det klart att jag skämtade lite aprillo med er, ni är allt för skarpa ;) PROENZA SCHOULER Blush Ombre - Ocean City PROENZA SCHOULER Lipstick - Mangrove PROENZA SCHOULER Nail Lacquer - Bougainvillea PROENZA SCHOULER Pro Longwear Eye Pencil - Black Ice

Kommentarer:

1 Evelinasfina Skönhetsblogg:

Sunset Beach ser ju så otroligt fin ut :) Måste bara ha!

Svar: Vill så gärna ha bägge rouge, dom är urläckra!
[email protected]

2 Wysteriias skönhetsblogg:

Men gud så mkt fint!! :D Hoppas jag har råd att unna mig något :D Och att jag HINNER köpa...haha :D

Svar: Jag tycker förpackningarna är SÅ himla läckra!
[email protected]

3 Alexandra:

Åh, vad fint! Älskar Primrose!

4 FOTD – Primrose » Honi Beauty:

[…] att testa det nya läppstiftet Primrose som jag fått hemskickat av Mac. Läppstiftet är del av “Proenza Schouler”‘s kollektion som redan släppts online och som släpps den 8e Maj i […]

5 Mac Release Kalender » Honi Beauty:

[…] Proenza Schouler LE (8e Maj) - Promobilder […]

Kommentera här: