Mac Playland (2014) - Live It Up lipglass

½ 2 En av årets mer färgglada kollektioner heter Playland och kommer från Mac, här snackar vi knallfärger med bl.a. gult läppstift och läppglans. Jag har fått hem ett prov på orangea skönheten Live it up, ett lipglass med krämformula och medium-täckning. Nyansen är gudomlig och perfekt till sommaren, om man applicerar produkten själv så ska man passa på med att överdosera då läppglanset då hamnar i dom små fina linjerna på läpparna och ser väldigt osmickrande ut. Ett tunnt lager är mer än nog! Jag har dessutom testat att lägga detta ovanpå ett annat orange läppstift, Tangerine Scream från Sleek, HUR SNYGGT SOM HELST! *dör läppstiftsdöden* Kollektionen kommer ut den 8e Maj (Jag är ute i god tid alltså) och Live it up liglass kommer kosta 185 kr.

3Live it up

4Live it up + Tangerine Scream


Kommentarer:

1 Skincare by Malin R:

En så himla fin färg! Och passar dig så bra!

2 kerstin:

Molto snyggo!

3 Mima:

Oj oj oj så snyggt! :D

4 Lovisa:

Woho! Beställde nyss Pinkginger men kan knappt bärga mig för toying around ;)

5 Mac Release Kalender » Honi Beauty:

[…] Playland LE (8e Maj) - Produktswatches […]

6 NOTD – Essie “Roarrrrange” » Honi Beauty:

[…] en färg man blir glad av! Jag har galet mycket lust att matcha detta med Sleek’s läppstift Tangerine Scream idag, nyanserna är verkligen snarlika. Härliga […]

Kommentera här: