FOTD - Purple is power

b1 b2 b3 b4Jag älskar lila så igår gick jag all out med lila och vitt på ögonlocket och fransarna för en glad och inspirerande sminkning. När jag bär mycket färg brukar humöret ändras litegrann, jag känner mig gladare. Gör ni också det? På läpparna har jag Isadora's nya läppglans Tiger Lily men det var inte helt lika färgstarkt som jag hade trott, däremot är det ett bra vardagsgloss då det inte ger så mycket färg.
  • Isadora Undercover face primer
  • L'Oreal Infallible 24h Foundation - 130 True Beige
  • Everyday Minerals Base - Original glo base Fair
  • Nyx blush - Taupe (Contour)
  • The Balm - Mary-Lou Manizer highlighter
  • Mac Blush - Supercontinental
  • Too Faced Shadow Insurance
  • Nyx Jumbo Eye Pencil - Milk
  • Sleek i-Divine Acid Palette (Lila, svart och vit)
  • Mac e/s Omega + Charcoal brown (Ögonbryn)
  • Isadora Lash Color - 53 Purple Rain
  • Isadora Moisturizing Lipgloss - Tiger Lily

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Denna makeup kan nog vara den snyggaste som jag sett på dig!! Du passar otroligt bra i denna lila makeup. Du är skitsnygg! Den sista bilden är kanonbra på dig!! <3

2 Nina:

Wow så snygg du är!! Jättefin makeup på dig.

3 Jennifer Ruuska:

Åh fint! :)

Kommentera här: