FOTD - Miss Rebel

1 2 3   Igår fick jag hem ett stort paket från L'Oreal med nya produkter. I lådan hittade jag bl.a. nya kollektionen Miss Rebel som sägs vara djärv och lite udda. Kollektionen är relativt liten och består av tre ögonpennor, en blå Miss Manga mascara samt ett lack med "Jeans-finish". Idag har jag använt alla produkter (Förutom lacket) i sminkningen ovan. Eftersom det inte ingår en läppprodukt så körde jag lavendel på läpparna med hjälp av den lila ögonpennan, funkade men kändes lite torrt. På ögonen har jag använt den blå ögonpennan samt den champagne/guld-färgade pennan. Eftersom det är krämprodukter har jag applicerat dessa i lager och blendat ut eftersom med hjälp av en fluffig blendingborste. Inte direkt världens mest vardagliga look men ibland är det kul att leka med koncept och färger bara för att se om det fungerar.
  • L'Oreal Infallible 24h Foundation (130 True Beige)
  • Everyday Minerals - Original Glo base (Fair)
  • Collection 2000 - Lasting Perfection concealer (1 Fair)
  • Mac Blush (Supercontinental)
  • Nyx Blush (Taupe)
  • TheBalm (Mary-Loumanizer) Highlighter
  • L'Oreal Color Riche Eye color pencil - 06 Delicate Beige, 11 Lovely Lilas & 12 Ocean Blue
  • L'Oreal Miss Manga Mascara (Indigo)
  • Oriflame Brow Kit
  • Isadora Colorful Eyeliner (Navy Blue)

Kommentarer:

1 kerstin:

wow vad fint och inspirerande!

2 linda:

Vilken härlig sminking :)

Kommentera här: