Babylips har anlänt till Sverige!

1 Nu har dom hypade läppceraten Baby Lips äntligen landat i Sverige med det överkomliga styckpriset 39 kr/stk. Just nu finns det sex varianter att köpa varav tre är färgade och tre är ofärgade. Det som jag gillar allra mest är att stiften har olika dofter, vi snackar allt från persika till mint och körsbär, yum! I USA har det funnits över 20 varianter så vi kommer tyvärr inte kunna köpa alla än så länge, jag kan tänka mig att Maybelline väljer att utöka sortimentet med flera varianter om dessa säljer bra. Jag ser fram emot att testa dessa, speciellt dom färgade stiften som ger en lätt färg på läpparna utan att vara täckande. Låt oss kika lite på vilka varianter man kan köpa i Sverige! Skulle ni kunna tänka er att testa? Vilken variant passar dig bäst? Själv är jag intiellt väldigt förtjust i Peach Kiss med sin fina nyans och härliga fruktdoft, yum.

2 3Cherry Me (Körsbärsdoft, skir röd nyans), Hydrate (Citron och basilika), Peach Kiss (Persikodoft, skir nude), Intense Care (Körsbär och mandel), Pink Punch (Fruktig passionsfrukt, skir rosa nyans) &  Freshen (Mint)

4Cherry Me (Körsbärsdoft, skir röd nyans),Pink Punch (Fruktig passionsfrukt, skir rosa nyans) & Peach Kiss (Persikodoft, skir nude)

Kommentarer:

1 Sofies skönhetsblogg:

Jag köpte tre av dem i helgen och Peach Kiss är definitivt min favorit!

2 Lackert:

Persika vill jag ha :) den lockar mej allra mest både i färg och smak/lukt

Svar: Typ allt är bättre om det doftar persika, yum!
[email protected]

3 Maybelline Baby Lips “Dr. Rescue” » Honi Beauty:

[…] våras skrev jag om att Baby Lips hade ankommit till Sverige och nu släpps ett nytt gäng på den svenska marknaden. Baby Lips “Dr. Rescue” är ett […]

4 New in: Baby Lips Electro » Honi Beauty:

[…] pratat om Baby Lips på bloggen, ni kan bland annat läsa om Dr Rescue här (Gillade inte) samt grundsortimentet här. I “Electro”-kollektionen ingår dessa fyra som jag visar i inlägget samt ett gult […]

Kommentera här: