Video: Månadens favoriter Augusti

 
Sommaren är väl snart över men månadens favoriter i Augusti är sådana som funkar året runt, en salig blandning av produkter med både hudvård, hårvård och en del smink! Ole Henriksen's solskydd har blivit en storfavorit men jag är inte säker på att den fortfarande säljs, jag köpte min tub på jobbet när vi sålde dom sista till personalen till små pengar. 
 
Produkter i videon:
- Scwarzkopf Got2B Smooth n' Chic Smoothing lotion
- Ole Henriksen Protect the Truth spf50
- Make Up Store Marble Eyeshadows - Giallo Damasco & Amarillo
- Collection 2000 Lasting Perfection Concealer 01 Fair
- Everyday Minerals Original glo base - Fair
- Nyx Blush Taupe
- Mac Brow set
- Isadora Wonder nail Loden Green

Kommentarer:

1 Dess/Drömteori:

Två av mina favoriter där! Concealern och blushet.

2 Evelinasfina skönhetsblogg:

Är riktigt sugen på att testa Nyx blusher :) Vet inte riktigt vad som är bästa sättet att få tag på detta märke... hur gör du :) ?

Svar: Jag köper via eBay men om du har vägarna förbi gallerian i stockholm så finns Nyx där!
Anna

Kommentera här: