OPI - Mariah Carey Holiday collection 2013 Flaskbilder

 
Eftersom OPI's nya Mariah Carey kollektion är gigantisk med sina 18 lack så tänkte jag att vi skulle starta med att kika på lite flaskbilder eftersom dom ibland skiljer sig en del från promo-bilderna. Första lack att testas är helt klart det blå Liquid Sand lacket "Kiss me at midight" följt av glitterbomben "I Snow you love me". Ser du några godbitar? Jag börjar nästan längta efter julen nu... 
 
Vilka lack vill ni att jag ska testa först?
 
Sleigh ride for two, Underneath the mistletoe och Visions of love
 
 
I Snow you love me, Ski slope sweetie och Warm me up
 
All I Want for christmas (Is OPI), In my Santa suit och Cute Little Vixen
 
All Sparkly and gold, My Favorite Ornament och Wonderous Star
 
Emotions, Make him mine och It's frosty outside
 
Kiss me at midnight, Baby please come home och Silent stars go by
 

Kommentarer:

1 Evelina:

Är så sugen på dessa lack :)

Svar: Dom är så fina att man nästan inte vet vart man ska börja..
Anna

2 Sofie:

Alltså, det verkar finnas så många godbitar i den här kollektionen att jag inte vet var jag ska ta vägen! För varje nytt blogginlägg om kollektionen så ökar mitt ha-begär lite till, haha! Kommer bli dyrt det här... ;)

Svar: Tror man får välja lite kritiskt :-)
Anna

3 Stephanie :

Wonderous star! :D

Svar: Coming!
Anna

4 delinda:

riktigt fin kollektion jag vet inte vilket som är snyggast, men har spanat in Liquid sand-lacken lite extra

Svar: Tycker också dom ser spännande ut!
Anna

5 Sandra - nagellacksnörd:

Jag är sugen på riktigt många faktiskt! Speciellt de ljusare och guldiga, de passar så fint till vintern :)

Svar: Dom guldiga gillar jag också, blev himla sugen på glittergradients med dom guldiga ovanpå en mörk djup lila!
Anna

6 Dess/Drömteori:

Nästan alla ser så underbara ut!

Svar: Jag blir verkligen i julhumör!
Anna

7 roxcat:

Hjälp så många lack! Wonderous Star blev jag nog lite extra nyfiken på hur det ser ut.

Svar: Coming up!
Anna

8 Alma:

Åh jisses, här ska sparas pengar så man kan köpa nagellack!

9 Sofie:

Oj herregud vad många, hur har du råd att lägga så mycket pengar på nagellack? :o

Svar: Produkterna är del av ett pressutskick och har skickats från opi som arbetsmaterial
Anna

Kommentera här: