The Body Shop - Honeymania

2_52669f3ce087c3798be521df 1_52669f38ddf2b310152c4104
En av The Body Shop's nyare serier heter Honeymania, en serie med kropps och bad-produkter berikade med FairTrade honung. Serien doftar av honung blandat med något blommigare som gör att den inte är helt lika sötsliskig som man kanske hade väntat sig.
 
Produkterna håller samma höga kvalitet som TBS's vanliga produkter, jag är personligen mest förtjust i Body Butter och Body Scrub samt badprodukten Bubble Bath som jag dock hade önskat hade en annan förpackning än kruka med skruvlock. Har ni provdoftat TBS's Honeymania serie? Vad tyckte ni?
 
Jag återkommer snart med några andra nyheter från TBS i form av highlighters och väldoft!
 
I serien finner vi:
Honeymania Eau de Toilette - 155 kr/30 ml
Honeymania Bubble Bath - 160 kr/300 ml
Honeymania Body Butter - 185 kr/200 ml
Honeymania Body Scrub - 200 kr/200 ml
Honeymania Lip Balm - 60 kr/10 ml
Honeymania Shower Gel - 85 kr/250 ml
Honeymania Soap - 40 kr/100 gram

Kommentarer:

1 Recension: Garnier Respons Marvellous Nectar » Honi Beauty:

[…] har fler än en gång tvingats duscha efter att ha testat någon produkt med doft av honung (Host, Honeymania från TBS). Denna serie gav mig däremot flash-backs till min barndom och den kopiösa likheten med […]

2 New in: The Body Shop » Honi Beauty:

[…] av är Rough Scrub som jag hoppas ger ordentligt med riv samtidigt som att den återfuktar. Med Honeymania serien kom det en produkt till badkar som kom i en helt ofattligt bökig förpackning (Body scrub men […]

Kommentera här: