NOTD - OPI "Underneath the Mistletoe" (Mariah Carey Holiday 2013)

 
 
 
Underneath the Mistletoe från OPI påminner mig lite om en mörkare version av Maybelline Colorama's Wine Shimmer (Bilder här). Basen är en mellanröd halvjelly ditto med regnbågsfärgade små glitter som verkligen kommer till rätta i solsken. Det var inte alls några problem med applikationen, två lager och en lättlackad formula. Fint! Tror dock att det behövs ett lager toppplack för att jämna ut dom små knottrorna som glittret skapar i ytan.

Kommentarer:

1 Blowfish:

Detta är jag jättesugen på, även om jag har Maybelinne lacket.. Men jag tror ändå jag måste köpa detta ;)

2 Lackert:

Fint :) lyser upp i höstmörkret

3 Maria:

Såg precis detta på Skincare by Malins blogg och frågade om det var ett jellylack och här fick jag ju svaret! Älskar det, skitsnyggt!

Svar: Det är inte helt lika genomskinligt som många jelly's men det är ändå sådär halvtransparent !
Anna

4 Beautybylinda:

Jag tycker det ser ut som sylt :) Så snyggt :)

Svar: Precis som sylt!
Anna

Kommentera här: