NOTD - Make Up Store "Andreas" + Caviar "Dark Green"

 
 
 
Eftersom Make Up Store's Oktober-kollektion Cashmere just släppts så tänkte jag att jag skulle testa lack-kombon som kommer med kollektionen. Nagellacket Andreas är härligt olivgrönt och täcker bra med två lager. Lacket är en aning rinnigt så det kräver lite mer kontroll när man lackar för att få bästa resultat. 
 
Caviar-kulorna la jag över ett fortfarande vått lager Andreas så att dom skulle fästa bra, inga problem även om jag tycker att pipetterna på caviar-burkarna kan vara lite svåra att arbeta med. Man får skaka kulorna fram och tillbaka för att få ut dom ur pipetten. Riktigt snygg kombo tycker jag!

Kommentarer:

1 Kajalpennan:

Det är så här man ska bära kaviar tycker jag, på en nagel. Det blir snyggast så, lagom tokigt. Fin kombo. Satt pärlorna lika bra (dåligt) som andra märkens?

2 Maria:

Älskar färgen, sådär olivkhakisupersnyggskogsgrön, gillar de lack från MUS som jag har testat, kulorna verkar alldeles för pilliga för min smak dock. Snyggt!

3 elisa:

Hur gör får du det att se så enkelt och prydligt ut?

Svar: Målar först i mitten och seda på vardera sida. Hela nageln på tre drag :-)
Anna

4 Isabella:

Åh gud vad fint!

Svar: Lite annorlunda :-)
Anna

5 Elin Bjurek:

Riktigt jäkla snyggt!

6 Piczter:

Nej vad snyggt ♥

Svar: Visst är det!
Anna

7 Alice :

Åh det där va skit snyggt! Älskar den gröna färgen på nagellacket :D

Svar: Tycker det är en mysig höstfärg!
Anna

8 Ebba:

Super fint!

Svar: Tack!
Anna

Kommentera här: