Isadora - Shine Bright (Holiday 2013)

 
Delar av Isadora's Julkollektion Shine Bright droppade in igår så jag tänkte att vi skulle kika på produkterna direkt, det är nämligen flera godbitar att hämta här. Kollektionen släpps under vecka 44 (alltså nu) och är delad upp i två delar, den varma delen med guld och rött och den kalla delen med rosa, silver och lila. Låt oss kika på vilka produkter jag har fått hem! Ett separat inlägg med det lack jag fått hem kommer dessutom snart.
 
Min favorit är definitivt dom nya chubby-sticken till ögonen, bägge två är trevligt krämiga och fungerar bra antingen själva som en skir färg på locket (Tar man för mycket kan dom lägga sig i vecken) eller som en bas med andra skuggor ovanpå. Paletten är dessutom riktigt trevlig, skuggorna känns mer fast pressade än dom brukar vara och dom känns trevligt krämiga och lättapplicerade. Jag älskar den blå-silvriga skuggan som är halvmetallic med lite glitter i, perfekt till julens fester!
 
Eye Shadow Quartet - 94 Gold & Silver Smoky Eyes (129 kr)
 
Eye Shadow Quartet - 94 Gold & Silver Smoky Eyes (129 kr)
 
Color Chock - 49 Rock Red (129 kr)
 
 Twist-Up Eye Gloss 01 Oyster och 02 Brown Sugar (119 kr)
 
Moisturizing Lip Gloss - 39 Pink Diamond (99 kr)
 
01 Oyster, 02 Brown Sugar, 39 Pink Diamond och 49 Rock Red
 

Kommentarer:

1 Beautybylinda:

Det rosa läppglanset ser väldigt fint ut :) Blir det någon färg alls på läpparna? Ser lite skirt ut

Svar: Själva basen har inte så mycket färg men det har ett jättefint skimmer som är himla fint på läpparna, lite som insidan av ett snäckskal.
Anna

2 Ninni:

Både paletten och ögonsticksen ser jättefina ut!

3 Nina:

Sjukt fin palett, blir också jättesugen på chubby sticksen.

4 Lackert:

Paletten såg jätte fin ut :) Älskar Isadoras ögonskuggor. Nyfiken på dom nya twist-up eye glossen

5 Mima:

Jag skulle då inte tacka nej till eye gloss åtminstone inte den bronziga :)

6 Dess/Drömteori:

Gillar eye glossen!

7 Kajalpennan:

Paletten är riktigt fin. De två bruna kunde jag ids vara utan men de kompletterar ändå bra. Försöker komma på hur och om jag skulle använda chubby för att motivera köp

8 Maria:

Blev grymt imponerad av paletterna, så otroligt fina och välpigmenterade.

Kommentera här: