NOTD - OPI "Silent Stars Go By" (Mariah Carey Holiday 2013)

 
 
 
Jag har gillat nästan alla lack från Mariah Carey kollektionen, det har varit några lack som varit okej men detta lack är nog det enda som jag verkligen är kluven till. Lacket, som har liquid sand formula, består av en varm brun bas och kallt silvrigt/vitt glitter. I varmt ljus (Solsken) får lacket en fruktansvärt nyans av brun som skär sig mot det kalla glittret, i kallt ljus (Första bilden) blir nyansen en klädsam väldigt ljus taupe blandat med det fina silvriga. I kallt ljus tycker jag alltså att det är himla snyggt men i solljus gillar jag det inte alls, att det kan vara så olika beroende på ljus. 
 
Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Sandra - nagellacksnörd:

Jag tycker att det ser fint ut på dina bilder :) Skall nog vända på det lite i butik innan jag beställer, men jag saknar den här typen av neutralt sand-lack!

2 Pssion Emelie:

Jag gillade alla Liquid Sand-lacken i kollektionen utom möjligen det svarta som jag inte bestämt åsikt om ännu. Jag tänkte på det här som en jobbvänlig färg :)

3 Stina:

Jag tycker det var väldigt fint men sen älskar jag ju allt som glittrar :-)

4 Maria:

Åh, en stor favorit från kollektionen, den här är så otroligt sober och fin.

Kommentera här: