NOTD - OPI "Emotions" Mariah Carey Holiday 2013

 
 
 
Liquid Sand lack kommer lastat! Idag blev det kolsvarta Emotions från OPI's Mariah Carey kollektion. Emotions innehåller svarta glitterbitar och har en svart bas, så det är inte lika mycket kontrast som hos några av dom andra Liquid Sand lacken som jag har testat. Det tog nästan 20 minuter för Emotions att torka (Normalt tar det mellan 5 - 10 med mina andra texture-lack) så det tåls att tänka på innan man lackar. 
 
Det ger ett väldigt udda resultat likt nylagt asfalt, jag gillar det men det är nog ingenting som jag skulle bära till vardags men säkerligen till mer festliga events. Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 jeanette:

Tyckte det var läckert! Elegant lack.

2 kerstin:

Fint! Jag längtar efter att testa mitt! Måste bara vänta på rätt tillfälle med tanke på torktiden...

3 ella:

Detdär var grymt snyggt:)

4 Celina:

Älskar nagellack med struktur. Enkelt sätt att piffa till en otufit! :)

5 Wysteriia:

Jag gillar detta jag, trodde inte jag skulle det men blev positivt överraskad! :)

6 Lackert:

Jag tycker det ser skit snyggt ut, svart är en favorit. Dock låter det lite trist med torktiden

7 A f r o b e l l e:

Wow va snyggt!

Kommentera här: