NOTD - China Glaze "Light as a feather" + L'oreal "Creamy Angora"

 
 
 
 
Jag var sugen på att testa det nya string-glittret Light as a feather från China Glaze som går i vitt, svart, ljust gul och persikanyanser. För att det inte skulle bli allt för mycket kontraster så matchade jag det med ett persikofärgat lack från L'Oreal som heter Creamy Angora, det var dock lite halvskirt och två lager gav inte helt hundra täckning men det fungerade nu när jag skulle toppa det med Light as a feather. Kombon torkade oväntat snabbt och gav et kul resultat tycker jag. Vad tycker ni? Är det något ni skulle kunna tänka er att bära?

Kommentarer:

1 Jeanette:

Cool kombination! Blev riktigt fint.

2 Maria:

Alltså, jag var ju sjukt besviken på IsaDoras kollektion med string glitter men jag måste säga att jag verkligen gillar dessa lacken från China Glaze, de är liksom lite roligare och känns lite fluffiga, som monstren i filmen Monsters Inc.

Kommentera här: